Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tylko trzy dzienniki regionalne utrzymują sprzedaż powyżej 10 tys. egz.

W drugim kwartale najlepiej sprzedawała się "Gazeta Pomorska"

W drugim kwartale 2022 roku dzienniki regionalne sprzedawały średnio 128 938 egz. dziennie, czyli o 4,6 proc. mniej niż w pierwszym kwartale 2022 roku. Poziom 10 tys. sprzedaży przekroczyły "Gazeta Pomorska", "Dziennik Zachodni" i "Głos Wielkopolski".

Z danych PBC wynika, że średnia sprzedaż "Gazety Pomorskiej" (Polska Press) w drugim kwartale wyniosła 15 018 egz. (dla wszystkich tytułów według wskaźnika: sprzedaż wydania). "Dziennik Zachodni" (Polska Press) sprzedawał średnio 10 226 egz., tj. o zaledwie 15 więcej niż "Głos Wielkopolski" (Polska Press) – 10 211 egz.

Czytaj też: RPO apeluje do ministra Glińskiego o reformę ws. prasy lokalnej

W pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się dzienników regionalnych znalazły się również:

  • łódzki "Express Ilustrowany" (Polska Press) – 7381 egz.,
  • "Głos – Dziennik Pomorza" (Polska Press) – 7352 egz.,
  • rzeszowskie "Nowiny" (Polska Press) – 6607 egz.,
  • "Dziennik Bałtycki" (Polska Press) – 6518 egz.,
  • kieleckie "Echo dnia" (Polska Press) – 6378 egz.,
  • "Dziennik Łódzki" (Polska Press) – 6207 egz.
  • "Gazeta Lubuska" (Polska Press) – 5891 egz. 

Spośród dzienników regionalnych, które nie należą do Polska Press, "Kurier Szczeciński" (Kurier Szczeciński) rozchodził się średnio w 3506 egz., "Gazeta Olsztyńska" (Grupa WM) – 3322 egz., rzeszowskie "Super Nowości" (Gravamen Media) – 3268 egz., katowicki "Sport" (Gremi Media) – 3235 egz., a lubelski "Dziennik Wschodni" (Corner Media) – 2300 egz.

Czytaj też: Towarzystwo Dziennikarskie chce, by Tomasz Lis przerwał milczenie

Najwięcej e-wydań sprzedawały "Gazeta Krakowska" (1065), "Dziennik Bałtycki" (1064), "Polska Metropolia Warszawska" (1033), "Nowiny (1016) i "Głos Wielkopolski" (730).

(KOZ, 11.08.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.